Mārketings un loģistika/ Marketing and logistics
Vadītājs: Anda Batraga
Norises vieta: Aspāzijas bulv. 5, 324.aud., Rīga
Laiks: 31.01.2019, 10:00-14:00
Kontakti: anda.batraga@lu.lv
Aija Legzdiņa, Annemarī Šperliņa
Sociālo mediju ietekme uz patērētāju uzvedību un lēmumu pieņemšanu
Jānis Duboviks
Informētības par HIV infekciju ietekme uz veselības riska faktoru iedarbības ierobežošanu
Jānis Duboviks, Jeļena Šalkovska
Patērētāju pirkuma lēmuma procesu ietekmējošie faktori bezrecepšu zāļu tirgū
Anda Batraga, Jeļena Šalkovska, Eva cildermane, Līga Brasliņa, Aija Legzdiņa, Daina Šķiltere, Ģirts Brasliņš
Inovāciju patēriņa tendences
Ronalds Skulme
Sociālā medija Facebook izmaksu aprēķināšanas metode kopfinansēšanas kampaņām
Aija Bauere
Integrētās mārketinga komunikācijas nozīme tūrisma produkta popularizēšanā
Matīss Ķite
Latvijas farmācijas nozares attīstības perspektīvas
Elīna Gaitniece
Digitālā mārketinga ietekmes izvērtēšanas metodes
Andžela Veselova
Biznesa izcilības modeļu salīdzinājums
Anda Batraga, Ilgvars Rukers
Reklāmas efektivitātes potenciāla novērtējums radio stacijās Latvijā: klausīšanās īpatnību matrice
Daiga Behmane, Didzis Rūtītis
Veselības aprūpes nozares konkurētspējas mārketinga aspekti
Elīna Radionova-Girsa
Mārketinga komunikācija online vidē un tās īpatnības
Santa Bormane
IMK process un pieeja ilgtspējīgas mārketinga komunikācijas veidošanā