Mārketings un loģistika/ Marketing and logistics

Vadītājs: Anda Batraga

Norises vieta: Aspāzijas bulv. 5, 324.aud., Rīga

Laiks: 31.01.2019, 10:00-14:00

Kontakti: anda.batraga@lu.lv

 

Aija Legzdiņa, Annemarī Šperliņa

Sociālo mediju ietekme uz patērētāju uzvedību un lēmumu pieņemšanu

Jānis Duboviks

Informētības par HIV infekciju ietekme uz veselības riska faktoru iedarbības ierobežošanu

Jānis Duboviks, Jeļena Šalkovska

Patērētāju pirkuma lēmuma procesu ietekmējošie faktori bezrecepšu zāļu tirgū

Anda Batraga, Jeļena Šalkovska, Eva cildermane, Līga Brasliņa, Aija Legzdiņa, Daina Šķiltere, Ģirts Brasliņš

Inovāciju patēriņa tendences

Ronalds Skulme

Sociālā medija Facebook izmaksu aprēķināšanas metode kopfinansēšanas kampaņām

Aija Bauere

Integrētās mārketinga komunikācijas nozīme tūrisma produkta popularizēšanā

Matīss Ķite

Latvijas farmācijas nozares attīstības perspektīvas

Elīna Gaitniece

Digitālā mārketinga ietekmes izvērtēšanas metodes

Andžela Veselova

Biznesa izcilības modeļu salīdzinājums

Anda Batraga, Ilgvars Rukers

Reklāmas efektivitātes potenciāla novērtējums radio stacijās Latvijā: klausīšanās īpatnību matrice

Daiga Behmane, Didzis Rūtītis

Veselības aprūpes nozares konkurētspējas mārketinga aspekti

Elīna Radionova-Girsa

Mārketinga komunikācija online vidē un tās īpatnības 

Santa Bormane

IMK process un pieeja ilgtspējīgas mārketinga komunikācijas veidošanā