Promocijas darba temats ir „Integrētā mārketinga komunikācija Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības veikalu ķēžu uzņēmumos ilgtspējīgas attīstības kontekstā”. Darba vadītāja Dr.oec. profesore Anda Batraga.
Recenzenti: Dr.oec. Margarita Dunska, Latvijas Universitātes profesore; Dr.oec. Ingrīda Jakušonoka, Latvijas Lauksaimniecības universitātes profesore; Dr.oec. Ērika Žubule, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas asociētā profesore.
Promocijas darbā pētīta integrētā mārketinga komunikācija ilgtspējīgas attīstības kontekstā - tās loma un nozīme, ietekme uz pieprasījumu, pircēju rīcību tirgū, pircēju pirkšanas lēmumiem. Darba autore ir identificējusi pircēju pirkšanas lēmumus ietekmējošos kompleksos faktorus ilgtspējīgas attīstības kontekstā, kā arī izstrādājusi integrētā mārketinga komunikācijas konceptuālo modeli ilgtspējīgai attīstībai, kas pielietojams uzņēmumiem praktiskajā darbā un komunikācijā ar sabiedrību vides saglabāšanas, sociālās atbildības un ekonomikas attīstības kontekstā. Izstrādātais modelis izmantojams arī pētniekiem, lai tā sakarības pielāgotu un novērtētu citu nozaru uzņēmumu praktiskā darba pilnveidē.
Ar promocijas darbu var iepazīties LU Centrālajā bibliotēkā, Rīgā, Kalpaka bulvārī 4.