Programma/Programme

 

10.00-10.10

Ievads

Vadītāji/Chairs: Profesore Anda Batraga, pētniece Līga Brasliņa

10.10-10.20

Zane Grigale

SIA "Rasa Botanicals", SIA "Nordic Food"

Inovatīvi pārtikas produkti ar integrētām ekstraģētām augu cilmes šūnām

10.20-10.30

Olga Y. Angelova, Elena N. Letiagina

Lobachevsky State University of Nizhni Novgorod

Artificial intelligence as a factor of increasing the effectiveness of the company's marketing activities in modern conditions

10.30-10.40

Maija Delle Čače

Rīgas Stradiņa Universitāte

Integrētās mārketinga komunikācijas ietekme uz patērētāju uzvedību

10.40-10.50

Matīss Ķite,

Anda Batraga,

Jeļena Šalkovska

Latvijas Universitāte

Latvijas zāļu tirgus mārketinga komponenšu raksturojums un tendencies

10.50-11.00

Jānis Duboviks

Latvijas Universitāte

Uzvedības pieņemšana kā pirkuma lēmuma pieņemšanas process hiv izplatības ierobežošanas kontekstā

11.00-11.10

Anda Batraga,

Jeļena Šalkovska, Ilgvars Rukers

Latvijas Universitāte

Uzmanības indekss un to veidojošie faktori radio nozarē Latvijā

11.10-11.20

Elīna Radionova-Girsa, Aija Legzdiņa

Latvijas Universitāte

Patērētāju e-lojalitātes īpatnības Y paaudzei

11.20-11.30

Jeļena Šalkovska,

Anda Batraga,

Liene Kaibe

Latvijas Universitāte

Virtuālie asistenti kā digitālā mārketinga instruments Latvijas tirgū

11.30-11.40

Toms Kreicbergs

Rīgas Tehniskā Universitāte

Dažādu vīrišķības tipu izmantošana uzņēmumu mārketinga komunikācijā

11.40-11.50

Ivo Līdums

SIA “ILM”/ SIA “NORDIC FOOD”

Augu cilmes šūnu integrācijas aspekti inovatīvos pārtikas produktos

11.50-12.00

Līga Brasliņa,

Ģirts Brasliņš,

Anda Batraga,

Daina Šķiltere,

Mārtiņš Danusēvičs

Latvijas Universitāte

Eiropas inovatīvo uzņēmējdarbības atbalsta, agrīnās brīdināšanas un otrās iespējas sistēmu pārneses iespējas Latvijā

12.00-12.10

Andžela Veselova

Latvijas Universitāte

EFQM modelis кā atzīta pārvaldības sistēma jauno tendenču kontekstā

12.10.-12.20

Laila Stabulniece

Latvijas Universitāte

Patērētāju uzvedība tiešsaistes un tradicionālajos lielveikalos: konceptuāls kanāla izvēles modelis, tiešsaistes un bezsaistes pirkumu vērtības uztvere 

Consumer Choice Behavior in Online and Traditional Supermarkets: a Conceptual Model of Channel Choice, Measuring Online and Offline Shopping Value Perceptions 

12.20-13.00

Noslēgums, diskusijas

Conclusions, discussions