Sociālais uzņēmums un jauniešu iespēju platforma Visas Iespējas (visasiespejas.lv) sadarbībā ar organizāciju Delve un uzņēmumu DelfinGroup, jau devīto reizi rīko pasākumu “Ašās darba intervijas”, kas paredzēts, lai brīvā un nepiespiestā gaisotnē savestu kopā jauniešus, kas meklē darbu digitālā mārketinga jomā, ar darba devējiem. Šoreiz pasākums norisināsies 14.decembrī virtuālajā pasākumu platformā Gathertown, un tas tiek rīkots tiešsaistes apmācību “Apgūsti nozari: Digitālais mārketings” ietvaros. Uz pasākumu aicināti pieteikties darba meklētāji vecumā no 18 līdz 35 gadiem, kas vēlas atrast darbu digitālā mārketinga jomā. Pieteikšanās dalībai ir bezmaksas un pieteikties iespējams līdz 1.decembrim (ej.uz/atverta-pieteiksanas).

Pieaugot digitālā mārketinga nozīmei biznesa attīstībā, strauji pieaug arī nepieciešamība pēc speciālistiem, kas viegli orientējas sociālajos tīklos un digitālā mārketinga tendencēs - prasmes, kas īpaši attīstītas tieši jauniešiem -, tādēļ šī tika izvēlēta par pasākuma aptverošo tēmu. Pasākuma koncepts ir vienkāršs pieslēdzoties platformai, dalībniekiem būs iespēja īsu interviju veidā satikt dažādu uzņēmumu pārstāvjus, kas atlasīti balstoties uz Visas Iespējas komandas izveidoto algoritma sistēmu. Algoritmā ņemtas vērā gan darba meklētāju, gan devēju vēlmes. Katra intervija ilgs tikai 4 minūtes, tāpēc darba meklētājiem ir svarīgi par sevi radīt labu pirmo iespaidu, lai iegūtu uzaicinājumu uz tālāku interviju. Pasākuma norisei tiks izmantota arī īpaši izveidota telpa platformā Gathertown. Tās ietvaros katram dalībniekam būs personalizēts avatars, ar kura palīdzību būs iespējams pārvietoties no vienas telpas uz citu, kā arī sarunāties ar citiem pasākuma dalībniekiem.

Darba meklētājiem tiks dota iespēja individuāli tikties ar pārstāvjiem no mārketinga aģentūrām un jaunuzņēmumiem -  Inspired, ROCKETGRIP, DigitalMore, Mediacom Latvia, Element Digital, Marketing angels, J Konsult, Positive Company, Trodo, IBD Consulting, Codelex, Marketingaskola.lv un eCOMHUB, kā arī plašāk atpazīstamiem uzņēmumiem - Cabot Corporation, DelfinGroup un Nordigen.

Visas Iespējas izveidotājs Gustavs Mārtiņš Upmanis uzskata: “Pasaule ir mainījusies - digitālie un attālinātie darbi aizvien vairāk piesaista jauniešus, kļūstot par jauno ikdienu arī kompānijām. Mums ir liels prieks, ka varam radīt pasākumus, kas šīs abas puses saved kopā un ne tikai novērot, bet arī veicināt tirgus izaugsmi.” Iepriekšējo pasākumu rezultāti rāda, ka vairāk nekā puse dalībnieku tika uzaicināti uz nākošo intervijas kārtu, un lielākā daļa kompāniju atrada vismaz divus potenciālus kandidātus brīvajām vakancēm.

Atrast vairāk informācijas par pasākumu un pieteikties dalībai var jauniešu iespēju platformā: https://visasiespejas.lv/event/asas-darba-intervijas-digitalais-marketings

 

Dalīties