Programma / Programme

Sekcijas vadītāji:  Prof. Anda Batraga, Līga Brasliņa

 

 

Vārds, uzvārds (+institūcija, valsts)

Referāta nosaukums

10.00-10.15

Andžela Veselova (LU)

Biznesa izcilības digitālās tendences

10.15–10.30

Jeļena Luca (LU)

 

Measurement of Organizational Innovation in High Tech and Deep Tech Enterprises

10.30–10.45

Umer Qadir Sofi (LU)

 

Influence of Packaging and Impulse Buying Behaviour of Consumer

10.45 –11.00

Zaiga Ozoliņa (LU)

 

Insect Meal Market - New Marketing Opportunities in the Baltic Sea Region

11.00–11.15

Umer Qadir Sofi (LU)

 

The Impact of Customer Perception and Impulse Purchase on the Buying Decisions

11.15 –11.30

Laura Čekavaja (Inovāciju aģentūra, SIA “Nordic Food”)

Līga Brasliņa (LU, SIA “Nordic Food”)

Anda Batraga (LU)

Ģirts Brasliņš (Swedbank)

Innovative Food With Plant Stem Cells - Situation With Processed Food Regulations

11.30–11.45

Anda Batraga (LU)

Ilgvars Rukers (LU)

Jeļena Šalkovska (LU)

Reklāmas efektivitātes matrices un reklāmas aktivitāšu skaita likumsakarības radio medijos Latvijā

11.45-12.00

Aija Legzdiņa (LU)

Annemarī Šperliņa („Turība”)

Instagram pielietojums mārketinga komunikācijas stratēģijas realizēšanā pārtikas ražošanas nozarē

12.00–12.15

Matīss Ķite (LU)

Brexit ietekme uz Eiropas savienības farmācijas nozari

12.15–12.30

Jānis Duboviks (LU)

Jeļena Šalkovska (LU)

Sociālā mārketinga efektivitāte HIV izplatības ierobežošanā: literatūras pārskats

12.30–12.45

Zane Grigale-Soročina (SIA “Rasa Botanicals”, SIA “Nordic Food”)

Inovatīvu ražošanas metožu nozīme inovatīvu produktu izstrādē- dzeramā ūdens ar augu aktīvajām vielām piemēra analīze

12.45–13.00

Evita Tuča (LU)

Roberta Grīga (LU)

Zīmola asociatīvais novērtējums

13.00–13.15

Elīna Radionova-Girsa (LU)

Anda Batraga (LU)

Lojalitātes transformācija uz e-lojalitāti

13.15–13.30

Ieva Pūķe (LU)

Eksporta rezultātus ietekmējošo faktoru empīrisko pētījumu tendences

13.30–13.45

Daiga Behmane (RSU)

Anda Batraga (LU)

Ārvalstu pacientu piesaiste, uz pacientu centrēta veselības aprūpe, pacientu pieredze, pacientu apmierinātība

13.45–14.00

Elīna Gaitniece (LU)

Digitālā satura mārketings zīmola vērtības patērētājam veidošanai